etkisi

Gündem

Norveçli kadınlar, Türkiye’de de yapılan B-iontech/Pfizer Kovid-19 aşısının y-an etkilerini sosyal medyadan anlattı. Birçok kadın, a*şı olduktan sonra g*ö-ğüslerinde büyüme olduğunu ifade etti. Konuyla ilgili konuşan bir doktor ise aşı yapılınca geçici bir süre için le*nf düğümlerinde büyüme yaşanabildiğini, bu yüzden g*ö-ğüsler büyümüş gibi hissedildiğini söyledi.

Bi-oNTech a-şısı yaptıranların önemli bir kısmı ikinci d-oz a*şıdan sonra daha fazla yan etki hissetmekten yakınıyor. Bu yan etkiler sıklıkla yorgunluk, baş a*ğ-rısı, titreme, mide bulantısı veya k-as ağrısı gibi şi-kayet. Ancak bu yan etkilere Norveç’ten çok farklı bir şikayet daha eklendi.

ÇOK SAYIDA KADIN G-Ğ-ÜSLERİNİN BÜYÜDÜĞÜNÜ YAZDI

Sputnik’in NRK’nın aktardığına göre, 17 yaşındaki Emma, TikTok paylaşımında, a*şı prosedüründen 2 hafta sonra g-ğ-üslerinin büyük ölçüde büyüdüğünü yazdı. Emma’nın bu paylaşımından sonra birçok kadın yorumlarda benzer durum yaşadıklarını bildirdi.

LENF DÜĞÜMLERİNİN BÜYÜMESİNDEN KAYNAKLANIYOR

“Uzmanlar ise kadınları endişelenmemeye çağırdı. Doktor Heinrich Backmann, a-şı yapılınca geçici bir süre için lenf düğümlerinde büyüme yaşanabildiğini, bu yüzden göğüsler büyümüş gibi hissedildiğini anlattı

“A-ş-ILANAN KADINLARIN YÜZDE 10’UNDA GÖRÜLÜYOR

“Norveç -İlaç Ajansı’ndan Steinar Madsen de Backmann’ın söylediklerine katılarak, “A*ş-ılanan kadınların yaklaşık yüzde 10’unda, k-oltuk a-ltlarındaki l-enf düğümleri büyüyor. Bu yüzden g*ö*ğüs kısmı biraz öne çıkıyor ve daha büyük olmuş gibi görünüyor” ifadesini kullandı. Pfizer’in Norveç temsilciliği, daha önce bu tür tepkilere rastlamadıklarını, ama böyle olayların yaşanabileceğini açıkladı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.